Regulamin

Polityka prywatności

Poniższa Polityka Prywatności opisuje kwestie związane z korzystaniem ze strony internetowej www.projekt-menadzer.pl.
Rozdział „Pliki Cookies” dotyczy wszystkich korzystających ze strony internetowej www.projekt-menadzer.pl a rozdział „Dane Osobowe” dotyczy wyłącznie osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Administratora.

Pliki cookies

Wchodząc na naszą stronę wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek, zgodnie z niniejszą Polityką prywatności. Jeżeli nie akceptujesz używania ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z odwiedzania naszej strony.

Stosujemy następujące pliki cookies:

• Pliki cookies usługi Google Analytics:
• ciasteczka stosowane są w celu analizowania sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony,
• analiza ciasteczek tworzona jest w taki sposób, że nie pozwala na identyfikację poszczególnych użytkowników,
• więcej informacji odnośnie usługi, z której korzystamy znajdziesz na www.google.com/analytics.
Ustawienie przeglądarki umożliwiające korzystanie z plików cookies oznacza zgodę na przechowywanie informacji o których mowa zgodnie z art. 173 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm).

Dane osobowe

Projekt Menadżer w ramach wzajemnych relacji biznesowych przetwarza przekazane przez Państwa dane osobowe, które mogą dotyczyć Państwa reprezentantów, właścicieli lub pracowników.

Klauzula informacyjna Administratora danych osobowych:

Polska
1. Administratorem danych osobowych jest:

Projekt Menadżer Adrian Bujak
Aleja Armii Krajowej 4A/118A
NIP: 8733258974
35-304 Rzeszów
e-mail: kontakt@projekt-menadzer.pl

2. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie:
• zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w szczególności w celach marketingowych,
• potrzeb realizacji zawartej umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust.1 lit. b RODO),
• wymogów ustawowych, wynikających z wiążących nas przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
• konieczności ochrony naszych prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. d RODO).
3. Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust.1 lit. f RODO).
4. W przetwarzaniu na podstawie zgody, w każdej chwili istnieje możliwość jej wycofania, w tym zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Odwołanie zgody na przetwarzanie nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
5. Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
6. Jeśli chce Pani/Pan skorzystać z przysługujących praw prosimy wysłać wiadomość na adres: kontakt@projekt-menadzer.pl
7. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzając dane osobowe naruszamy przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pani/Pana dane NIE BĘDĄ przekazywane do krajów leżących poza Europejskim Obszarem Gospodarczym oraz nie będą w żaden sposób podlegały profilowaniu.